RIGORGEOUS
Gezonde make-up: een breed concept
RiGorgeous werd bijna tien jaar geleden opgericht door Caroline Rigo, met één duidelijke missie: het zelfvertrouwen boosten van iedereen door middel van gemakkelijke en toegankelijke cosmetica die ook je huid echt beter maakt. Wat begon als een innovatief idee, groeide uit tot een succesvol beautybedrijf met een team van meer dan 60 medewerkers en een omzet van meer dan 10 miljoen euro. Dankzij de sterke focus op kwaliteit, klantnoden en transparante communicatie veroverde RiGorgeous een unieke plek in het apothekerskanaal met Cent Pur Cent en breidt het bedrijf nu ook verder uit naar grotere ketens en het buitenland met beide merken, Cent Pur Cent en i.am.klean.

Rigorgeous brengt alle merken die toponderneemster Caroline Rigo uitbouwde samen in één concept. Dat concept steunt op de drie pijlers van de Rigoodness-visie: good hearted, good inspired & good connected.
De verschillende merken zijn te vinden via beauty- en farmaprofessionals én de eigen online kanalen. Op deze manier maakt Rigorgeous gezonde en natuurlijke producten toegankelijk voor iedereen.
Ook de hechte community die prat gaat op kennisdelen is kenmerkend voor Rigorgeous.